مناقصه مزايده استعلام

كامل‌ترين مركز تخصصي برگزاري و اطلاع‌رساني فراخوان‌هاي مناقصه ، مزايده و استعلام‌بها در ايران

پروژه EPC آب و فاضلاب

 پروژه EPC آب و فاضلاب

 

EPC چيست ؟

پروژه هاي EPC ، به اين صورت توضيح داده ميشود ، كه توسط تيم يا شركت هايي در مورد فعاليت هاي مهندسي و تهيه و تداركات و ساخت و ساز گرد هم مي آيند .

قرار داد هايي كه با عنوان پروژه هاي EPC بسته ميشود ، با اطمينان از روند كار، با توجه به ويژگي هاي اين نوع فعاليت ميتوان آسوده تر و حرفه اي تر پروژه مورد نظر را پيش برد.

 

پروژه EPC آب و فاضلاب

 

مزاياي EPC چيست؟

با در نظر گرفتن اين نوع پروژه ها پيمانكار EPC شركتي بايد باشد كه از توان مالي مناسب برخوردار باشد، بايد مهارت لازم در مهندسي،تداركات، اجرا تجربه ي لازم را دارا باشد ،در اين صورت كار با سرعت بيشتري پيش ميرود و در واقع كارفرما و مشاورين با اطمينان به پيمانكار ميتوانند ريسك تمامي عيوب را به وي منتقل كنند ، در نتيجه مديريت خريد تجهيزات، و كالا هاي خارجي به صرفه تر خواهد بود. خلاصه ي مطلب با در نظر گرفتن اين نوع پروژه بدون شك كار بدون ريسك به نتيجه ميرسد.

طراحي قرارداد پروژه هاي EPC آب و فاضلاب

در رابطه با پروژه هاي آب و فاضلاب كه براي تصفيه آب هاي آلوده انجام ميشود ، هر متر مكعب آن مهم هست ، با توجه به طراحي و ساخت ، ايجاد و تاسيسات و ابنيه با طي مراحل متفاوت مورد مطالعه و تصميم گيري،سازه هاي بزرگ و سرمايه هاي سنگين صورت ميگيرد. كه كار بسيار ارزشمند و پر هزينه اي مي باشد.

پروژ ه هاي EPC به شما كمك خواهد كرد كه در طراحي ، ساخت و نحوه اجرا، صرفه جويي در زمان را داشته باشيد.

براي مثال ميتوان بدين شكل احصاء نمود كه با توجه به ، بكار گيري اين روش شما براي اجراي كار هزينه و زمان كمتري خواهيد داشت و همچنين كيفيت بيشتر و يك پارچگي و يك دست بودن در روند كار را ملاحضه خواهيد نمود،بهتر گفته مي شود كه كارفرما و بخش اداري ارتباط كمتر براي انجام كار خواهند داشت و تمامي كارها به پيمانكار سپرده خواهد شد، قطعا جايگاه شركت هاي آب و فاضلاب و وضيعت طراحي آن افزايش پيدا ميكند و مهمترين مزيت اين پروژه اين است كه از سمت پيمانكار مورد ضمانت قرار ميگيرد.

پروژه EPC آب و فاضلاب

 

طراحي و اجراي درست سيستم هاي تصفيه باعث ميشود با بدست آوردن نياز و اهداف خود به كمترين صورت ممكن هزينه ها صورت گيرد .

به همين دليل با اطمينان داشتن از قيمت نهايي و تاريخ قطعي تحويل كار از روش پروژه هاي EPC بهترين روش براي طراحي و ساخت تاسيسات و ابنيه آب و فاضلاب ميباشد.

به دليل وجود توانايي در حوزه مهندسي ،اجرا ،ارتباط متنوع و كامل تامين كنندگان و سازندگان خارجي و داخلي ،تجهيزات مورد نياز با طرح هاي صنايع آب و فاضلاب نتيجه موثري خواهد داشت و همچنين با اين روش ميتوان بهترين دسترسي و ارائه تكنولوژي سيستم تصفيه آب و فاضلاب به روش زيست شناسي داشته باشيد.

 

استاندارد پساب خروجي برحسب منبع پذيرنده چه تفاوت و مزايايي دارا است ؟

با اين روش كيفيت بالاي پساب ، كه استاندارد اين خروجي برحسب منبع پذيرنده متفاوت است شامل :

  • زمين كشاورزي
  • رودخانه هاي سطحي يا چاه جذبي ...

كاهش لجن ،نياز به فضاي كم و كمتر شدن هزينه هاي اجرايي از مزاياي اين روش هست.

 

منبع پذيرنده براي استاندارد پساب خروجي فاضالاب به شرح زير است :

عبارت از آب هاي سطحي كه شمال آبهاي فصلي يا دائمي ، درياچه هاي طبيعي و مصنوعي و تالاب است. عبارت است از:

  • چاه جاذب
  • حفره يا گودالي كه قابل جذب باشد و كف آن 3 متر تا سطح ايستايي فاصله داشته باشد.
  • تراشه جذبي كه شامل مجموعه اي از كانال هاي افقي كه فاضلاب به منظور جذب در زمين به آنها تخليه شده .
  • كنار گذر ها كه فاضلاب را به كانال هاي ديگري عبور ميدهد .

پروژه EPC آب و فاضلاب

به جهت داشتن آب آشاميدني سالم استفاده صنايع و توجه به تصفيه آب مصرفي مخصوصا فاضلاب از مهمترين مورد براي انجام مناقصه ميباشد. استفاده از آب آشاميدني سالم و سيستم تصفيه فاضلاب ها از مهم ترين حقوق اساسي انسان ها مطرح شده است. در قطعنامه سازمان ملل سال2010 ميتوان به ارزش آب در تمدن پي برد.

 

نگراني دولتها

نگراني رو به افزايش دولت ها و توجه كشورها ي توسعه يافته ودر حال توسعه جهت تامين آب آشاميدني سالم و تصفيه فاضلاب ها براي دوباره استفاده كردن و جلوگيري از آلودگي آب ها و محيط زيست در سطح جهاني اهميت بالايي دارد ، كه مورد بررسي و كنفرانس هاي گوناگون قرار ميگيرد كه در ارتباط با مباحث مربوطه مانند وضعيت مصرف ،مديريت تقسيم ناعادلانه اقدام ميكنند و با ارائه گزارش هاي متعدد به جهان هشدار ميدهند. يكي از مباحث پر تكرار در انجام مناقصات است و از الويت هاي اصلي دولت و بودجه ي عمراني كشور بوده اند.

 

شركتهاي فعال در زمينه پيمانكاري ، مشاوره و مهندسي

در حال حاضر بيش از 300 شركت فعال در زمينه ي پيمانكاري ، مشاوره و مهندسي ، تامين تجهيزات و .... فعال هستند كه اهميت مناقصات آب و فاضلاب در اقتصاد كشور را بيان ميكند .

طراحي ساخت پروژه آب و فاضلاب قدم هاي متوالي دارد ، از ريز ترين تجهيزات تا بزرگترين آنها براي خريد و تكميل آنها با توجه با نقاط نواحي مربوطه،و هر كدام از مباحث آن مورد مناقصه ميتوان قرار دهند.

در نتيجه براي طراحي و اجرا و برنامه ريزي پروژه هاي آب و فاضلاب بايد قدم بزرگي برداشت و با توجه به همه موارد و مهم بودن جهاني اين موضوع پر تكرار به مهندسي،تداركات، اجرا تجربه نياز داريد كه بهترين روش براي اين نوع فعاليت استفاده از پروژه هاي EPC براي پيش بردن آن بهترين پيشنهاد ميباشد .

 

انتخاب روش مناسب!

با توجه به انتخاب درست ترين روش پياده سازي براي طراحي و اجرا ي يك برنامه ي حرفه اي از طريق روش EPC ميتوانيد در بهترين مناقصه ها شركت كرده و تمام مراحل كار خود را به پيمانكار مورد نظر سپرده و با كمترين هزينه بالاترين كيفيت كار با كمترين درگيري كارفرما به موفقيت برسانيد.

لازم به ذكر است يكي از آخرين دستاورد هاي ارائه و انتقال تكنولوژي ، سيستم تصفيه فاضلاب به روش BIOLAK ميباشد، كه ميتوان پروژه EPC آب و فاضلاب را در مناقصات يك برد نگاه كرد.

 

در پايان براي موفقيت بيشتر و شركت در بهترين و مطمئن ترين مناقصه ها ، مزايده ها و استعلام ها در اين زمينه، شما را به مركز اطلاعات مناقصات و مزايدات ايران (زنجيره معاملاتي آرياتندر) راهنمايي مينمايم.

 

 


برچسب: آب و فاضلاب، پروژه epc، epc، قرارداد epc،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۵ اسفند ۱۴۰۲ساعت: ۰۲:۳۱:۱۷ توسط:علي اسفندياري موضوع:

چت باکس


صفحات وبلاگ

[ ]

RSS

POWERED BY
sitearia.ir

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی